SKIP TO CONTENT

NIEUWE MERKIDENTITEIT PEUGEOT LIFESTYLE-COLLECTIE

Vanaf vandaag is de nieuwe lifestyle-collectie van PEUGEOT te koop. De collectie bevat een kledinglijn met onder andere poloshirts, bodywarmers en windjacks en accessoires zoals pennen, notitieboekjes of paraplu's - allemaal voorzien van het nieuwe PEUGEOT-logo of een afgeleide daarvan. De items versterken de nieuwe merkidentiteit en zijn verkrijgbaar in de online shop van PEUGEOT.

 

PEUGEOT-liefhebbers, zowel dames als heren, kunnen de nieuwe kledinglijn elk seizoen dragen. De collectie bestaat namelijk uit petten (€ 19,-), T-shirts (€ 19,-), poloshirts met korte mouwen in piqué breisel (€ 29,-), overhemden van biologisch katoen (€ 49,-), sweatshirts (€ 59,-), bodywarmers (€ 69,-), wollen en kasjmier pullovers (€ 89,-) en windjacks (€ 89,-). De meeste modellen zijn verkrijgbaar in verschillende kleuren. Elk item bevat het nieuwe merklogo met de iconische leeuw, soms in meer subtiele vorm zoals geborduurd op de trui.

 

 

 

 

Verkrijgbaar in de online shop

Verkrijgbaar in de online shop
Fans van de leeuw stylen hun outfit af met de juiste accessoires. Zo zijn er portemonnees, notebooks en etuis van innovatief gerecycled leer (€ 27,- tot € 32,-) en is er een met juwelen afgewerkte speld (€ 15,-). Dagelijks onmisbare items zoals soft-touch pennen (€ 5,-), zwarte of keramische mokken (€ 12,- en € 13,-), sleutelhangers (€ 5,-) en opvouwbare of grote paraplu's (€ 14,- tot € 22,-) behoren ook tot de nieuwe collectie.
 

De ontwerpers van PEUGEOT Design Lab hebben de details tot in de puntjes uitgewerkt zodat er een exclusieve collectie is ontstaan. De bodywarmer bevat doorgestikte patronen, de ritsen, zoals die op de polo, zijn waterdicht, de thermisch gelaste naden van het windjack zorgen voor optimale isolatie, de mokken hebben een uniek geometrisch handvat en het ergonomisch handvat van de paraplu's zorgen voor een perfecte grip.

 

De materiaalkeuze voor bepaalde kledingstukken en accessoires sluit aan bij de wens van PEUGEOT om duurzame ontwikkelingen te bevorderen: het leder van de portemonnees en etuis is van gerecyclede materialen, het T-shirt is gemaakt van biologisch katoen.

 

Deze nieuwe collectie is bedoeld voor zowel PEUGEOT-fans als voor niet-klanten, evenals voor verkoopteams. Met een trendy en ready-to-wear design kan iedereen nu laten zien wie de leeuwen van nu zijn", aldus Arnault Gournac, directeur van het PEUGEOT Design Lab.

De PEUGEOT lifestyle-collectie met het nieuwe logo vormt een aanvulling op de PEUGEOT SPORT-, 1810- en LEGEND-collecties, ook ontworpen door de PEUGEOT DESIGN Lab-studio, en is vanaf vandaag verkrijgbaar in de online shop van PEUGEOT

Alle genoemde prijzen zijn inclusief btw.