Service & Contact - hoe kunnen wij je helpen?

 

 

 

HARTELIJK WELKOM BIJ PEUGEOT

De gezondheid en het welzijn van jou en onze medewerkers staan voorop. Daarom hebben wij samen met alle Peugeot-dealers de nodige voorzorgsmaatregelen getroffen, daarbij hanteren wij alle richtlijnen van het RIVM..

 

De werkplaatsen van alle  dealerbedrijven zijn open en wij staan ook nu voor je klaar. Voor een onderhoudsbeurt of APK, maar ook voor een reparatie of bandenwissel. Onze showrooms zijn open en wij kijken ernaar uit om je persoonlijk jouw auto naar keus te laten zien en ervaren. Met of zonder afspraak, we zien je graag in de showroom.

 

Interesse in een nieuwe of gebruikte Peugeot? Neem telefonisch contact op met jouw Peugeot dealer voor de mogelijkheden of kijk rond in onze online showrooms. Bovendien kun je ook volledig online de nieuwste Peugeot modellen samenstellen én bestellen via Peugeot Private Lease.

 

 

 

Proefrit aan huis

Zo kun je alsnog de rijbeleving van Peugeot ervaren

Voor een proefrit aan huis kun je contact opnemen met jouw dealer of het online proefritformulier invullen. Hier kun je aangeven dat je interesse hebt in een proefrit aan huis. In overleg met jouw dealer zal de auto naar de door jou gekozen locatie worden gebracht, zodat je vervolgens de proefrit kunt maken.
 
 
MEEST GESTELDE VRAGEN OVER BESCHIKBARE SERVICES
Hieronder vind je de meest gestelde vragen die betrekking hebben op onze werkplaatsdiensten. Op afspraak ben je welkom in de showroom en onze werkplaatsen zijn ook geopend!

MAATREGELEN EN MOGELIJKHEDEN

De Peugeot-dealers volgen de richtlijnen van het RIVM en de GGD:

 

  • Wij hanteren contactloos begroeten en zorgen we voor een minimaal risico door afstandi te houden en hygiëneregels na te leven.
  • Onze werkplaatsmedewerkers dragen beschermende kleding en handschoenen.
  • Alle apparatuur wordt extra gereinigd en verhoogde schoonmaakfrequentie van werk- en ontvangstruimten, met specifieke aandacht voor de balies, pinapparaten, deurklinken etc.
  • Ook als we aan uw auto werken nemen we alle voorzorgsmaatregelen in acht. Zo werken we met stuur- en stoelhoezen en desinfecterende middelen.
  • We zien er uiteraard streng op toe dat medewerkers thuis blijven bij klachten van neusverkoudheid, hoesten, keelpijn en/of koorts.

Wij zijn er voor u, maar op gepaste afstand

  • Thuislevering: heb je een nieuwe auto besteld en wordt deze binnenkort geleverd? In overleg met jouw dealer kan ervoor worden gekozen voor aflevering aan huis. Neem hiervoor contact op met jouw Peugeot-dealer om een afspraak te maken.
  • Reparatie & onderhoud: gedurende komende periode kun je nog steeds terecht in onze werkplaatsen om jouw auto te kunnen onderhouden. Er zijn meer dan voldoende onderdelen op voorraad om jouw reparatie en onderhoud uit te kunnen voeren.
  • Proefrit aan huis: wil je de rijbeleving van Peugeot ervaren? Bij de meeste Peugeot dealers is dit nog steeds mogelijk. Je kunt momenteel niet langskomen, maar je kunt er wel voor kiezen om vanaf jouw woonlocatie de proefrit te starten. Neem hiervoor contact op met jouw Peugeot-dealer om een afspraak te maken.
  • Contactloos bestellen: via Peugeot Private Lease kun je jouw auto volledig online samenstellen en bestellen. Vervolgens kan jouw Peugeot voor de deur worden afgeleverd.

Postadres

Peugeot Nederland
T.a.v. de afdeling Klantenservice
Postbus 12420 1100 AK Amsterdam
KvK: Utrecht, 30068414

 

Telefonisch/Online

Klantenservice telefoon:
0800-PEUGEOT (0800-7384368)

Veelgestelde vragen
Bel mij terug
Contactformulier

 

Inschrijven nieuwsbrief

Vul uw gegevens in om altijd als eerste op de hoogte te zijn van nieuws en interessante weetjes over Peugeot.

 
INSCHRIJVEN NIEUWSBRIEF

EEN DEALERSCHAP STARTEN IN NEDERLAND?

Wens je een Peugeot dealerschap of een Peugeot erkend reparateurschap te beginnen in Nederland en wil je daar de benodigde informatie over ontvangen? Neem dan s.v.p. contact op met psanl-no@mpsa.com