Service & Contact - hoe kunnen wij u helpen?

 

 

 

HARTELIJK WELKOM BIJ PEUGEOT

De gezondheid en het welzijn van u en onze medewerkers staan voorop. Daarom hebben wij samen met alle Peugeot-dealers de nodige voorzorgsmaatregelen getroffen, daarbij hanteren wij alle richtlijnen van het RIVM..

 

De werkplaatsen van alle  dealerbedrijven blijven open en wij staan ook nu voor u klaar. Voor een onderhoudsbeurt of APK, maar ook voor een reparatie of bandenwissel. Vanaf 3 maart 2021 is het weer mogelijk om op afspraak langs te komen in de showroom. Deze afspraak moet wel minimaal vier uur van tevoren zijn gemaakt. Ook blijven alle basisregels van kracht.

 

Interesse in een nieuwe of gebruikte Peugeot? Neem telefonisch contact op met uw Peugeot dealer voor de mogelijkheden of kijk rond in onze online showrooms. Bovendien kunt u ook volledig online de nieuwste Peugeot modellen samenstellen én bestellen via Peugeot Private Lease.

 

 

 

PROEFRIT AAN HUIS

Zo kunt u alsnog de rijbeleving van Peugeot ervaren

Voor een proefrit aan huis kunt u contact opnemen met uw dealer of het online proefritformulier invullen. Hier kunt u aangeven dat u interesse heeft in een proefrit aan huis. In overleg met uw dealer zal de auto naar de door u gekozen locatie worden gebracht, zodat u vervolgens de proefrit kunt maken.

 

 

 

 

MEEST GESTELDE VRAGEN OVER BESCHIKBARE SERVICES
Hieronder vind je de meest gestelde vragen die betrekking hebben op onze werkplaatsdiensten. Op afspraak bent u welkom in de showroom en onze werkplaatsen zijn ook geopend!

MAATREGELEN EN MOGELIJKHEDEN

De Peugeot-dealers volgen de richtlijnen van het RIVM en de GGD:

 

  • Wij hanteren contactloos begroeten en zorgen we voor een minimaal risico door afstandi te houden en hygiëneregels na te leven.
  • Onze werkplaatsmedewerkers dragen beschermende kleding en handschoenen.
  • Alle apparatuur wordt extra gereinigd en verhoogde schoonmaakfrequentie van werk- en ontvangstruimten, met specifieke aandacht voor de balies, pinapparaten, deurklinken etc.
  • Ook als we aan uw auto werken nemen we alle voorzorgsmaatregelen in acht. Zo werken we met stuur- en stoelhoezen en desinfecterende middelen.
  • We zien er uiteraard streng op toe dat medewerkers thuis blijven bij klachten van neusverkoudheid, hoesten, keelpijn en/of koorts.

Wij zijn er voor u, maar op gepaste afstand

  • Thuislevering: heeft u een nieuwe auto besteld en wordt deze binnenkort geleverd? In overleg met uw dealer kan ervoor worden gekozen voor aflevering aan huis. Neem hiervoor contact op met uw Peugeot-dealer om een afspraak te maken.
  • Reparatie & onderhoud: gedurende komende periode kunt u nog steeds terecht in onze werkplaatsen om uw auto te kunnen onderhouden. Er zijn meer dan voldoende onderdelen op voorraad om uw reparatie en onderhoud uit te kunnen voeren.
  • Proefrit aan huis: wilt u de rijbeleving van Peugeot ervaren? Bij de meeste Peugeot dealers is dit nog steeds mogelijk. U kunt momenteel niet langskomen, maar u kunt er wel voor kiezen om vanaf uw woonlocatie de proefrit te starten. Neem hiervoor contact op met uw Peugeot-dealer om een afspraak te maken.
  • Contactloos bestellen: via Peugeot Private Lease kunt u uw auto volledig online samenstellen en bestellen. Vervolgens kan uw Peugeot voor de deur worden afgeleverd.

Postadres

Peugeot Nederland N.V.
T.a.v. de afdeling Klantenservice
Postbus 12420 1100 AK Amsterdam
KvK: Utrecht, 30068414

 

Telefonisch/Online

Klantenservice telefoon:
0800-PEUGEOT (0800-7384368)

Veelgestelde vragen
Bel mij terug
Contactformulier

 

Inschrijven nieuwsbrief

Vul uw gegevens in om altijd als eerste op de hoogte te zijn van nieuws en interessante weetjes over Peugeot.

 
INSCHRIJVEN NIEUWSBRIEF

EEN DEALERSCHAP STARTEN IN NEDERLAND?

Wens je een Peugeot dealerschap of een Peugeot erkend reparateurschap te beginnen in Nederland en wil je daar de benodigde informatie over ontvangen? Neem dan s.v.p. contact op met psanl-no@mpsa.com