SKIP TO CONTENT
Peugeot merkvisie

 
 
Aantrekkingskracht


Sommige talen zijn zo universeel dat woorden niet meer nodig zijn. Dat is het moment dat instinct de overhand neemt…. Dat is de kracht van verleiding. 

 

 
 
Aantrekkings- kracht
Sommige talen zijn zo universeel dat woorden niet meer nodig zijn. Dat is het moment dat instinct de overhand neemt…. Dat is de kracht van verleiding. 

 
 
Elektrisch
met allure


Bij Peugeot voegen we iets speciaals toe aan alles wat we doen. Dat speciale is allure. 

Allure brengt ons van het ene uitzonderlijke naar het volgende uitzonderlijke en van een fantastisch model naar een 100% elektrisch model.

Onze toekomstvisie is gefocust op tech maar ook op mensen en we willen de wereld een betere plek maken vol met allure. 

 

 
 
Elektrisch
met allure 
Bij Peugeot voegen we iets speciaals toe aan alles wat we doen. Dat speciale is allure. 

Allure brengt ons van het ene uitzonderlijke naar het volgende uitzonderlijke en van een fantastisch model naar een 100% elektrisch model.

Onze toekomstvisie is gefocust op tech maar ook op mensen en we willen de wereld een betere plek maken vol met allure. 

LINDA JACKSON,

CEO.

"Het eerste ingrediënt van onze visie bij Peugeot is elektriciteit."
    "Het eerste ingrediënt van
onze visie bij Peugeot is elektriciteit."

LINDA JACKSON,

CEO.

 
 
Onze
waarden


Het gaat niet altijd om de bestemming, maar om de reis en wat je meeneemt. Peugeot neemt altijd drie waarden mee, ongeacht waar we naartoe gaan.

 

 

 
 
Onze
waarden
Het gaat niet altijd om de bestemming, maar om de reis en wat je meeneemt. Peugeot neemt altijd drie waarden mee, ongeacht waar we naartoe gaan.
 

En wereld van allure.

De scherpe, sensuele en dynamische lijnen zorgen voor een katachtig voorkomen. Deze look zorgt voor een gevoel van mysterie en allure. 

 

“Dynamische lijnen en een atletisch katachtige houding bepalen de richting voor de volgende generatie e-native auto's”

Matthias Hossann, DIRECTEUR DESIGN

EEN WERELD VAN EMOTIE

Stel je voor: een rit die is afgestemd op je lichaam. Bediening op basis van gebaren is de volgende stap, met een meer flexibele UX dan ooit.

 

“Elke Peugeot bezorgt u rijplezier in de vorm van emotie.” 

Jerome Micheron, PRODUCT DIRECTOR 

EEN WERELD VAN PERFECTIE

Ideeën zijn niets zonder technische uitmuntendheid. Daarom ligt perfectie ten grondslag aan alles wat we maken. Voelt u zich gerust gesteld? Maar natuurlijk. 

 

“We brengen je nieuwe technologie, nieuw design en nieuwe ervaringen terwijl we trouw blijven aan de waarden die ons merk twee eeuwen lang hebben geïnspireerd.”

Linda Jackson, Directeur.

 
 
De leiding
nemen
 
 

 
De leiding
nemen

Een Peugeot passie sinds 1810

Van de iconische Peugeot pepermolen tot de nieuwe Peugeot 408, onze produten zitten vol met allure.

Onze drang om magnetische designs te maken heeft ons merk al meer dan twee eeuwen geleid.

EEN INTUÏTIEVE WINKELERVARING DIE JE KUNT VERTROUWEN

Of het nu in de showroom is of in onze online winkel, PEUGEOT staat klaar om je te inspireren. Peugeot is een naam die je kunt vertrouwen met een assortiment dat klaar is voor de volgende stap. 

 

 
 
Duurzaamheid voor deze
en de volgende generatie

 
 
Duurzaamheid voor deze
en de volgende generatie

PEUGEOT streeft naar volledige CO2-neutraliteit in 2038, maar optimaliseert voortdurend elk onderdeel van het auto-ontwerp om de planeet te kunnen helpen. 

Ons euro-assortiment zal eind 2023 100% elektrisch zijn en tegen 2025 zullen we 5 nieuwe elektrische modellen lanceren.

 
 
De toekomst
is elektrisch

 
 
De toekomst
is elektrisch 

PEUGEOT CONCEPT CAR

Wij geloven iedereens toekomst beter is met allure. PEUGEOT INCEPTION CONCEPT is de nieuwe concept car van Peugeot die deze overtuiging belichaamt.
INNOVATIE EN TECHNOLOGIE
Het ligt in onze aard om grenzen te verleggen en te innoveren. Zo voegen wij allure toe aan de rijervaring van elke bestuurder. 

 
 
Waar brengt Allure
jou naartoe


De kracht van Allure, is de kracht die grenzen verlegd. Het is de kracht van geloven in jezelf en doen wat nodig is om je bestemming te bereiken.

Deze campagne is gefocust op Allure en waar je dit kan vinden. Of het nou groot, of klein is, Allure kan voor iedereen weer wat anders betekenen. Deze zoektocht ondernemen we met Joshua Nolet & Arno Kantelberg. De één komt uit de wereld van muziek en de ander uit de wereld van journalistiek, tv en fashion, maar beiden hebben één ding gemeen: ze vinden Allure in hun passies, en delen dit graag met anderen.

Iedere maand komt er een nieuwe aflevering uit, en deze maand starten we met Arno Kantelberg en zijn zoektocht naar Allure bij Kop van Zuid.
 
 
Waar brengt Allure
jou naartoe
Het gaat niet altijd om de bestemming, maar om de reis en wat je meeneemt. Peugeot neemt altijd drie waarden mee, ongeacht waar we naartoe gaan.
 

ARNO KANTELBERG

In twee afleveringen gaan we met Arno op zoek naar wat Allure voor hem betekent. Van iconische architectuur tot een plek waar traditie en toekomst elkaar ontmoeten.
JOSHUA NOLET
In twee afleveringen gaan we met Joshua op zoek naar wat Allure voor hem betekent. Van de spotlights in de studio tot de onvoorspelbare aantrekkingskracht van de zee.