Peugeot Service

 

 

 

Onze beschikbare services

Ook in deze moeilijke periode kan je rekenen op Peugeot Service. Wij staan voor je klaar om het onderhoud en herstel van jouw Peugeot vakkundig uit te voeren en je weer snel op weg te helpen bij pech onderweg of een ongeval. 

 

Wij hebben alle mogelijke maatregelen genomen om jouw gezondheid en die van onze medewerkers te beschermen en zo te voldoen aan de richtlijnen van de GGD en het RIVM.

 

Indien je symptomen hebt zoals hoesten of koorts, vragen wij je vriendelijk om je afspraak uit te stellen tot na een medische controle.

 

Peugeot Service volgt de situatie op de voet en zal de openingstijden van werkplaatsen aanpassen indien de overheid hier regels voor opstelt.

 

Zorg voor jezelf en je naasten.

Het Peugeot Serviceteam.

 

 

 
 
 

Neem contact op met de klantenservice via het contactformulier.

 

Vind de contactgegevens van de Peugeot-werkplaats die het dichtst bij jouw huis ligt.

Peugeot Assistance Pechhulp is beschikbaar, bel: 

08 00 0233 17 33.

 
 
 
Wij beantwoorden al je vragen

1 Ik heb niet-dringende werkzaamheden om uit te laten uitvoeren aan mijn auto. Ondanks alle getroffen maatregelen bij de erkend reparateur wil ik mijn afspraak wijzigen. Hoe kan ik dit doen?

  • Neem rechtstreeks contact op met jouw Peugeot Erkend Reparateur.
  • Wijzig jouw afspraak direct online vanuit de bevestigingsmail die je hebt ontvangen.

 

2   Welke soorten werkzaamheden kunnen in de werkplaats worden uitgevoerd tijdens de komende periode?

Ons netwerk heeft alle maatregelen getroffen om je op een veilige manier te ontvangen. Dat betekent dat alle gebruikelijke werkzaamheden kunnen worden uitgevoerd; onderhoud, reparatie en APK. Hoewel het op dit moment niet het geval is, zou het zo kunnen zijn dat een Erkend Reparateur door uitval van medewerkers prioriteit moet geven aan urgente reparaties.

 

3   Zijn de werkplaatsen open voor alle klanten?

Ja. Of je nu een zakelijke klant of een particulier bent, wij zorgen ervoor dat je op een veilige manier jouw auto aan ons kunt toevertrouwen.

 

4   Mijn auto maakt deel uit van een terugroepcampagne. Moet ik een afspraak maken?

Ja. Dit raden wij je ten zeerste aan, zeker in het geval dit een veiligheidsactie betreft. Jouw veiligheid is onze prioriteit.

 

5   Is Pechhulp nog actief?

Ja, we houden deze service actief. Heb je pech en wil je contact met ons opnemen, bel ons dan via het nummer 0800 023 17 33. Let op, de voorwaarden voor Peugeot Assistance blijven ongewijzigd. Zo blijft Peugeot Assistance geldig tot maximaal 12 maanden na het vorige onderhoud.

 

6  Wanneer ik te laat ben voor het fabrieksvoorgeschreven onderhoud, zal ik dan ook mijn fabrieksgarantie verliezen?

Nee, indien je door de coronacrisis niet in de gelegenheid bent om de Erkend Reparateur te bezoeken, zal er een tolerantie voorzien worden van 3 maanden OF 3000 kilometer (wat als eerste voorkomt). Let op, dit geldt niet voor APK. Hiervoor blijven de voorschriften vanuit het RDW leidend. Ook voor Pechhulp blijven de voorwaarden ongewijzigd. Zo blijft Peugeot Assistance geldig tot maximaal 12 maanden na het vorige onderhoud.