Peugeot beschikbare services

Peugeot Services

In deze moeilijke periode doet Peugeot Service zijn best om het onderhoud en herstel van uw Peugeot uit te voeren en u bij te staan in geval van pech. Wij wensen bij te dragen aan de mobiliteit van de openbare diensten en de mobiliteit van onze klanten die nodig zijn de essentiële ritten.

Onze eerste prioriteit is het beschermen van de gezondheid van onze klanten en onze medewerkers door het treffen van uitzonderlijke maatregelen in onze werkplaatsen: barrièremaatregelen, verplichte handschoenen, veiligheidsafstand tussen mensen, ook in de wachtrijen en tijdens de individuele ontvangst, afspraken en het onthaal van de auto's in onze werkplaatsen.

Indien u symptomen heeft zoals hoesten of koorts wanneer u bij ons aankomt, vragen wij u vriendelijk om uw afspraak uit te stellen tot na een medische controle.

Wij doen er alles aan om uw gezondheid, uw veiligheid en uw mobiliteit te waarborgen.

 Peugeot Service volgt de situatie op de voet en zal de openingstijden van onze werkplaats dagelijks aanpassen aan ons netwerk en aan de regelgeving van de overheid. Alle Peugeot-dealers en Erkend Reparateurs volgen de richtlijnen van het RIVM en de GGD. Neem contact op met uw werkplaats om de beschikbaarheid te controleren.

Zorg voor uzelf en uw naasten.

 Het Peugeot Serviceteam.

WIJ BEANTWOORDEN AL UW VRAGEN

1-  Ik heb niet-dringende werkzaamheden om uit te laten uitvoeren aan mijn auto. Ondanks alle getroffen maatregelen bij de erkend reparateur wil ik mijn afspraak wijzigen. Hoe kan ik dit doen?

  • Neem rechtstreeks contact op met uw Peugeot Erkend Reparateur.
  • Wijzig uw afspraak direct online vanuit de bevestigingsmail die u heeft ontvangen.

2   Welke soorten werkzaamheden kunnen in de werkplaats worden uitgevoerd tijdens de komende periode?

Ons netwerk heeft alle maatregelen getroffen om u op een veilige manier te ontvangen. Dat betekent dat alle gebruikelijke werkzaamheden kunnen worden uitgevoerd; onderhoud, reparatie en APK. Hoewel het op dit moment niet het geval is, zou het zo kunnen zijn dat een Erkend Reparateur door uitval van medewerkers prioriteit moet geven aan urgente reparaties.

3   Zijn de werkplaatsen open voor alle klanten?

Ja. Of u nu een zakelijke klant of een particulier bent, wij zorgen ervoor dat u op een veilige manier uw auto aan ons kunt toevertrouwen.

4   Mijn auto maakt deel uit van een terugroepcampagne. Moet ik een afspraak maken?

Ja. Dit raden wij u ten zeerste aan, zeker in het geval dit een veiligheidsactie betreft. Uw veiligheid is onze prioriteit.

5   Is Pechhulp nog actief?

Ja, we houden deze service actief. Heeft u pech en wilt u contact met ons opnemen, bel ons dan via het nummer 0800 023 17 33. Let op, de voorwaarden voor Peugeot Assistance blijven ongewijzigd. Zo blijft Peugeot Assistance geldig tot maximaal 12 maanden na het vorige onderhoud. De voorwaarden vindt u hier.

6  Wanneer ik te laat ben voor het fabrieksvoorgeschreven onderhoud, zal ik dan ook mijn fabrieksgarantie verliezen?

Nee, indien u door de coronacrisis niet in de gelegenheid bent om de Erkend Reparateur te bezoeken, zal er een tolerantie voorzien worden van 3 maanden OF 3000 kilometer (wat als eerste voorkomt). Let op, dit geldt niet voor APK. Hiervoor blijven de voorschriften vanuit het RDW leidend. Ook voor Pechhulp blijven de voorwaarden ongewijzigd. Zo blijft Peugeot Assistance geldig tot maximaal 12 maanden na het vorige onderhoud. Het volledige overzicht van de voorwaarden voor Peugeot Assistance vindt u hier.