Peugeot 2008 SUV - Sports Utility Vehicle

PEUGEOT 2008, de compacte SUV

PEUGEOT 2008 SUV

Vanaf 24.430 Rijklaar*

111g i

4.9l i

Klanten kochten dit model

Bekijk 9 reviews

Ontdek de verleidelijke kracht en de sensaties van de compacte, robuuste, stijlvolle en moderne Peugeot 2008 SUV. Neem plaats in de PEUGEOT i-Cockpit® en ervaar unieke dynamische rijsensaties.

DESIGN

VERLEIDELIJKE KRACHT

Laat u verleiden door het stoere design van de compacte Peugeot 2008 SUV en zijn robuuste maar ook geraffineerde karakter. Door de grote bodemvrijheid, de spatschermverbredersien de verticale grille heeft hij alle kenmerken van een compacte SUV. De golvende vorm van het dak, de dakrails, de sierlijsten van de achterportieren en de dakspoiler accentueren het elegante en geraffineerde design.

peugeot 2008 SUV: hightech koplampen met zwart binnenwerk
Peugeot 2008 SUV: achterlichten met de drie hightech 3D-klauwen
Peugeot 2008 SUV: een bijzonder toegankelijke, ruime en functionele bagageruimte

De naadloos in de carrosserie geïntegreerde koplampen geven met hun hightech behuizingen, waarin verchroomde en zwarte elementen zijn gecombineerd, de auto een katachtige blik. De drie klauwen van de lichtsignatuur van de achterlichten zorgen voor een fascinerend 3D-effect. De achterlichten bevinden zich deels op de achterklep die toegang biedt tot een praktische en gemakkelijk toegankelijkei, grote bagageruimtei.

COCKPIT

INTUÏTIEF EN WENDBAAR

Peugeot 2008 SUV: PEUGEOT i-Cockpit® en Connect 3D-navigatiesysteem met spraakherkenning

Neem plaats in de PEUGEOT i-Cockpit® en ervaar unieke rijsensaties. Met het compacte stuurwiel, het head-up instrumentenpaneel met led-omrandingi en het capacitieve 7 inch touchscreen biedt de strak vormgegeven PEUGEOT i-Cockpit® intuïtieve en dynamische rijsensaties. Het PEUGEOT Connect 3D-navigatiesysteemi met spraakherkenning staat borg voor een onbezorgde reis. Dankzij de TomTom®-services wordt alle voor het rijden nuttige informatiei in real time weergegeven.

Peugeot 2008 SUV: PEUGEOT i-Cockpit met het compacte stuurwiel
Peugeot 2008 SUV: connectiviteit met Mirror Screen
Peugeot 2008 SUV: panoramadak met lichtgeleiders

Dankzij Mirror Screen kunt u via het touchscreen van uw compacte Peugeot 2008 SUV de apps van uw smartphone gebruiken, als ze compatibel zijn met Android AutoTM, Apple CarPlayTM of MirrorLink®i

Stap in en ervaar de hoogwaardige kwaliteit van de materialen, de voorbeeldige afwerking en het aangename licht dankzij het grote glasoppervlak. Geniet in het donker van een unieke lichtambiance dankzij de lichtgeleiders i van het glazen panoramadaki.

MOTORUITVOERINGEN

PRESTATIES EN EFFICIENCY

Peugeot 2008, de compacte SUV

Ontdek het rijplezier dat de compacte Peugeot 2008 SUV u te bieden heeft. Hij combineert efficiënte Euro 6-motoren (PureTech benzine en BlueHDi diesel) met een uitstekende wegligging en uiterst dynamische rijeigenschappen. Voor nog meer rijsouplesse is er een 1.2 PureTech 130 met de automatische transmissie EAT6, een transmissie die snel en vloeiend schakelt.

TECHNOLOGIEËN

DE HIGHTECH SUV

Peugeot 2008, de compacte SUV

De compacte Peugeot 2008 SUV kan worden voorzien van talloze hightech rijhulpsystemen die uw veiligheid vergroten en u helpen bij het parkeren en het anticiperen op de rijomstandigheden.

i

FLEXIBEL EN VEELZIJDIG.

De Grip Control®i, zorgt ervoor dat de Peugeot 2008 SUV ook op onverharde wegen uit de voeten kan. In combinatie met Mud & Snow-winterbanden vergroot de Grip Control®, die met een draaiknop op de middenconsole kan worden bediend, de gebruiksmogelijkheden van de auto. Bij dit veelzijdige en flexibele systeem houdt u altijd de regie door afhankelijk van de grip van de wielen te kiezen uit één van de vier standen: Sneeuw, Offroad, Zand, ESP Off (ESP uitgeschakeld).

i

NOODREMASSISTENTIE

Het systeem Active City Brakei kan door middel van een automatische noodstop helpen een aanrijding te voorkomen of de ernst ervan te beperken als bij een lage snelheid de bestuurder niet ingrijpt bij een dreigende aanrijding.

Een aan de bovenzijde van de voorruit aangebrachte lasersensor met kort bereik detecteert de obstakels. Het systeem kan met volle kracht remmeni om een aanrijding te voorkomen of de ernst ervan te beperken door de snelheid van de aanrijding te verlagen. In bepaalde gevallen kan het systeem de auto volledig tot stilstand brengen om de aanrijding met de voorligger te voorkomen.

i

GEMAKKELIJK PARKEREN

De Park Assisti helpt u bij het opzoeken van een geschikte parkeerruimte en kan uw auto automatisch in- en uitparkeren (bij fileparkeren).

Het systeem laat bij een snelheid tot 8 km/h de auto automatisch sturen en informeert de bestuurder via meldingen en geluidssignalen. U moet zelf gas geven, remmen, de versnellingsbak en, bij een handgeschakelde versnellingsbak, de koppeling bedienen.

i

ACHTERUITRIJCAMERA

De achteruitrijcamerai wordt automatisch ingeschakeld bij het inschakelen van de achteruitversnelling.

De beelden van de camera worden weergegeven op het touchscreen zodat u obstakels achter de auto kunt waarnemen die u anders niet zou kunnen zien.

/image/83/4/peugeot-2008-2016-154-fr.569834.jpg

EEN DOORDACHT CONCEPT

De PEUGEOT 2008 SUV is dankzij zijn lichte constructie (een van de lichtste van het segment) en geraffineerde onderstel een uitermate wendbare en scherp sturende SUV met een voortreffelijk rijgedrag.

De schroefveren, schokdempers, stabilisatorstangen en voor- en achtertrein zijn specifiek zodat elke 2008, ongeacht de motoruitvoering, geweldig rijdt.

GRIP CONTROL®
ACTIVE CITY BRAKE
PARK ASSIST
ACHTERUITRIJCAMERA
CONCEPT

IN EEN OOGOPSLAG

NEEM CONTACT OP

ANDERE VERSIES

WAT IS HET GEMIDDELDE VERBRUIK* VAN UW 2008 SUV?

Om haar klanten van zo goed mogelijke informatie te voorzien stelt de PSA Groep voor om gebruik te maken van onafhankelijke en gecertificeerde metingen van het brandstofverbruik in representatieve gebruiksomstandigheden.

*Gemiddeld geschat werkelijk verbruik op basis van het gebruik van het voertuig in de praktijk, afkomstig van de gegevens verkregen in het meetprotocol of berekend uit deze gegevens. Deze schatting wordt ter indicatie gegeven en kan variëren naargelang de feitelijke gebruiksomstandigheden. De schatting moet onderscheiden worden van de meer algemene/theoretische verbruiksweergave gemeten aan de hand van de EU-typegoedkeuring (de enige officiële waarden), en hangt af van de hypotheses en voorwaarden van het meetprotocol. De schatting van het werkelijk verbruik heeft dus geen algemene waarde. Het meetprotocol is beschikbaar op de website van de PSA Groep, www.groupe-psa.com