Peugeot Teleservices

Peugeot Teleservices: assistentie op de weg

Op dit moment bevindt Peugeot Teleservices zich nog in de pilot fase. Wij zijn bezig met de laatste testen om u straks een kwalitatief hoogwaardige service aan te kunnen bieden. Wilt u op de hoogte gehouden worden? Laat hier uw gegevens achter en we nemen contact met u op om te kijken wat de mogelijkheden zijn met uw auto zodra de service volledig beschikbaar is. U kunt alleen van Peugeot Teleservices gebruik maken indien dit aanwezig is in uw auto. Dit geldt voor de meeste auto’s gebouwd na 1 november 2016.

U rijdt in een slimme Peugeot. Zo weet uw auto zelf wanneer een onderdeel uw aandacht nodig heeft. Als bestuurder krijgt u hiervan meldingen via het dashboard. Om optimaal van uw auto te blijven genieten, is het van belang dat u deze meldingen snel opvolgt. Om u hierbij te ondersteunen, lanceren wij een nieuwe service, genaamd Peugeot Teleservices. Hierbij zorgen wij ervoor dat de meldingen van uw auto ook verstuurd worden naar onze klantencentrale. Hierdoor kunnen wij, via e-mail, telefonisch of via SMS, direct contact met u opnemen om u verder te ondersteunen met de melding. Onze medewerkers voorzien u van instructies en advies over welke acties u kunt ondernemen. Indien nodig schakelen zij voor u Peugeot Assistance in voor pechhulp of regelen zij direct een werkplaatsafspraak bij uw dealer.

Hoe werkt Teleservices?

Peugeot Teleservices

Communicatietechnologie aan boord van uw Peugeot

Na een (dashboard)melding benadert de Peugeot centrale u telefonisch, via e-mail of via sms om u te helpen met het juist interpreteren van alerts en het opvolgen hiervan. Indien nodig helpen wij u graag met het vinden van de dichtstbijzijnde dealer of het inschakelen van Peugeot Assistance. Zo kijken we samen met u waarom u bijvoorbeeld een melding over uw bandenspanning heeft gekregen. Het kan zijn dat u zelf gemakkelijk de banden kunt bijvullen. Maar het is ook mogelijk dat de adviseur u aanraadt langs de dealer te gaan om uit te zoeken wat er gaande is. Met Peugeot Teleservices profiteert u ook van maatwerk met het plannen voor het juiste moment van de onderhoud van auto.

Peugeot Teleservices

Transparantie

Peugeot hecht waarde aan uw privacy. Wij zullen uw informatie nooit verkopen aan derden. Uw informatie wordt uitsluitend verstrekt aan Peugeot Teleservices en de daaraan verbonden of geassocieerde ondernemingen, retailers en bedrijven die namens Peugeot werken (geselecteerde derde partijen). Zodra u zich voor Peugeot Teleservices heeft geregistreerd en de dienst heeft geactiveerd, heeft u toegang tot alle services van de dienst. U kunt zich te allen tijden afmelden.

Teleservices in detail

Peugeot Teleservices

Vragen en/of opmerkingen

Peugeot TeleservicesVoor vragen en/of opmerkingen kunt u elke werkdag tussen 09.00 tot 17.00 terecht bij één van onze medewerkers via 0800 – 7384368.

Peugeot Teleservices

Afmelden

Indien u niet langer gebruik wenst te maken van Peugeot Teleservices kunt u zich op elk moment afmelden voor de dienst. Vul uw kenteken in en u ontvangt direct een e-mail om uw afmelding in orde te maken.