Peugeot Teleservices

Hoe werkt Teleservices?

Peugeot Teleservices

Communicatietechnologie aan boord van uw Peugeot

Na een (dashboard)melding benadert de Peugeot centrale u telefonisch, via e-mail of via sms om u te helpen met het juist interpreteren van alerts en het opvolgen hiervan. Indien nodig helpen wij u graag met het vinden van de dichtstbijzijnde dealer of het inschakelen van Peugeot Assistance. Zo kijken we samen met u waarom u bijvoorbeeld een melding over uw bandenspanning heeft gekregen. Het kan zijn dat u zelf gemakkelijk de banden kunt bijvullen. Maar het is ook mogelijk dat de adviseur u aanraadt langs de dealer te gaan om uit te zoeken wat er gaande is. Met Peugeot Teleservices profiteert u ook van maatwerk met het plannen voor het juiste moment van de onderhoud van auto.

Peugeot Teleservices

Transparantie

Peugeot hecht waarde aan uw privacy. Wij zullen uw informatie nooit verkopen aan derden. Uw informatie wordt uitsluitend verstrekt aan Peugeot Teleservices en de daaraan verbonden of geassocieerde ondernemingen, retailers en bedrijven die namens Peugeot werken (geselecteerde derde partijen). Zodra u zich voor Peugeot Teleservices heeft geregistreerd en de dienst heeft geactiveerd, heeft u toegang tot alle services van de dienst. U kunt zich te allen tijden afmelden.

Teleservices in detail

Peugeot Teleservices

Vragen en/of opmerkingen

Peugeot TeleservicesVoor vragen en/of opmerkingen kunt u elke werkdag tussen 09.00 tot 17.00 terecht bij één van onze medewerkers via 0800 – 7384368.

Peugeot Teleservices

Afmelden

Indien u niet langer gebruik wenst te maken van Peugeot Teleservices kunt u zich op elk moment afmelden voor de dienst. Vul uw kenteken in en u ontvangt direct een e-mail om uw afmelding in orde te maken.